سوالات متداول

کلمات پیشنهادی: دیسک و صفحه پراید پژو لنت
نمایش نتایج بیشتر

سوالات متداول

03 اردیبهشت، 1402
سوالات متداول
سوالات متداول

فروشگاه یدک گستر آستارا، در راستای فروش قطعات یدکی و لوازم جانبی انواع خودروهای سواری ، همراه با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت و همچنین ارائه اطلاعات کاربردی تاسیس گردیده است. تمامی محصولاتی که در فروشگاه یدک گستر آستارا به فروش می رسند از نمایندگی های رسمی برند های معتبر ایرانی و خارجی تهیه می‌شود . خدمت ما شامل مشاوره رایگان ، پشتیبانی آنلاین ، خدمات پس از فروش ، پرداخت اینترنتی ، ارسال به سراسر کشور ، عودت کالا تا 6 ماه و ضمانت اصالت کالا می باشد.

تمامی محصولات و کالاها با گارانتی و اصل بوده و از طریق شرکت گارانتی میشود، بنابر این با خیال راحت می توانید خرید کنید. یدک گستر آستارا تمامی اجناس خود را به مدت 6 ماه گارانتی میکند.

تمامی کالاها قابل مرجوعی می باشد. جهت آشنایی با روش مرجوعی کالاها از منوی سایت --> {شرایط بازگشت کالا} را مطالعه فرمایید.

کاربران میتوانند از مسیر : حساب کاربری ---> سفارشات من ، از روند ارسال سفارش خود اطلاع داشته باشند.

کاربران بعد از ثبت سفارش و پرداخت وجه می توانند جهت لغو سفارش و دریافت مبلغ پرداختی با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایند.

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشگاه ها است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد. در همین راستا یدک گستر آستارا مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد. تمامی قطعات در یدک گستر آستارا دارای ضمانت 6 ماهه می باشند.

سبد خرید(0 مورد)
shopping cart سبد خریدتان خالی است